diumenge, 22 de maig del 2011

Informació sobre el viatge

Dijous passat vam lliurar un plec amb informació sobre el viatge a València.

Suposo que deu haver arribat a totes les vostres cases. Si no fos així, ara és el moment de fer-ho.

Abans d'acabar aquesta setmana haig de tenir TOTES LES AUTORITZACIONS. Aquest és un punt que us costa molt de complir però espero que, per una vegada, sigui tal i com demano.

Ja no queda gaire per marxar però fins aquell moment heu d'esforçar-vos i seguir treballant amb més ganes que mai. El que també s'acosta és la fi de curs i, òbviament, les notes de final de Primària.

2 comentaris:

Anna ha dit...

Cèsar,
d'acord avui a la tarda et portu el full moltes gràcies per recordar-ho!!!
Sisi final de curs s'acosta i estic molt nerviosa i també estic nerviosa per VALÈNCIAAA!!!!
Tinc unes gganes d'anar-hiii que telaaa!!! jajaja

Anna Benavides Lasala

laura ha dit...

HOla, sóc la Laura...
Com va tot companys i nois i noies de 6è!
Ja heu arribat al viatge esperat. Aquell viatge de final de curs, dels grans de l'escola. Són tantes vivències, tants records... des que vau començar la vostra etapa a l'escola! Bé que em poso nostàlgica i no toca, je,je,je!!!
sDisfruteu-lo, aprofiteu al màxim aquests dies i visqueu-los molt intensament, bé sense passar-se massa eh, que el Cèsar i l'Anna , han d'aguantar i durar molt!
MOlts petons i que vagi molt bé!!
Laura,Toni i Aleix

Un petonàs pel meu Messi, je, je, je