divendres, 21 de maig del 2010

???????

9 comentaris:

julia ha dit...

Més fotos de València...que xulo!!

ens ho passarem super bé!! em sembla que estem tots molt impacients perque arribi el dia 1 de juny jejejejejee

Chao

julia ha dit...

Que guay!! ja has penjat l'itinerari d'alla!!!!

Anònim ha dit...

Cèsar, oi que això és l'Albufera?
Ai, Cèsar, estic molt nerviós per València, no puc esperar més!!

Fins demà

Anònim ha dit...

holaaa una cosa :
divendres quin repàs hi ha ??? a l´agenda del cole no ho diu
dema hi ha repas ??
adeeeu

Èric nicolas ha dit...

cesar des de quan t'agrada tan la geografia ?¿
soposu que ho deus fet a ma no el dibuix geografic de la costa valenciana ?¿ jejeje dew fins dema organitzador de valencia dew!¡!¡!¡

carlotndfriends ha dit...

ceser em sembla que aquesta foto es tracta de una fotografía feta des de una serta altura i "expressa" que diguesim jeje bueno em sembla que representa com una platja em alguns troços de gel o roques
va per aqui la cosa...?

Anònim ha dit...

no

julia ha dit...

Marta,
el divendres hi ha repàs de Una proba de verbs!!

Chao, fins demà

Anònim ha dit...

ahh okkkk