dimecres, 30 de juny del 2010

Comiat de 6è






I avui, finalment, ha arribat el dia de posar punt i final a la vostra estada a l'Escola del Sol, encara que tenim la pretensió que continuï essent la "vostra escola" per sempre més.


Molts són els anys que heu passat plegats... alegries, discrepàncies, ensurts, afecte, amor... són paraules que podrien, juntament amb d'altres, emmarcar tots i cadascun dels moments que heu viscut a l'Escola.


Aquesta mateixa tarda, en una celebració carregada d'emocions i d'afecte, els alumnes dels cursos inferiors s'han acomiadat de vosaltres. En un plis-plas, tot era un mar de llàgrimes, gairebé tothom somicava o plorava a cor què vols.


M'ho esperava. Els distanciaments sempre són dolorosos i aquest no podia ser menys. Paraules tranquilitzadores per part de professors que, per més que ho provessin, també eren incapaços de contenir les llàgrimes. I és que per nosaltres, els professors, és una alegria veure la vostra progressió, els vostres avenços, però també hi ha una bona dosi de "sensació de buit" quan una promoció deixa l'Escola.


En el meu cas, ja fa una bona pila d'anys que faig de tutor de 6è. Ja hauria d'estar acostumat. Però res, no hi ha manera.


Dono les gràcies a tots els pares i mares i als alumnes i a les alumnes per aquest curs que m'heu deixat compartir, juntament amb els altres professors.


També he agraït que em vinguéssiu a dir adéu (encara que sigui l'última vegada com a tutor). També haig de confessar que m'ha sabut greu que algun de vosaltres ha plegat a la tarda sense ni dir-me adéu. Ell sabrà perquè ho ha fet, però m'hagués agradat poder desitjar-li un bon estiu.

MOLT BON ESTIU A TOTHOM


11 comentaris:

Berta Gallagher ha dit...

oi tan!! Estava tota l' escola plorant i, llavors, em feien plorar a mi també!!

Bones vacances, Berta Loré

julia ha dit...

Gràcies Cèsar,
quin mar de llàgrimes vam organitzar!!!alguns encara en tenim ganes jeje!!

igualment i que l'escola sempre cotinui com ara!

Emma ha dit...

Merci Cèsar!! Et trobaré molt a faltar!!!!

julia ha dit...

Que bé!! em de descansar molt no? estrem molt enfainats a Ramar!!

Què vols dir Carpe Diem es que m'ho vas posar a la dedicatoria es algo amb llatí però....??

David N. ha dit...

Cèsar, bon estiu ,aquests nou anys de la meva vida han sigut molt importants, aquesta escola no la oblidaré mai.

Anna Montorio ha dit...

Hola nois i noies,

la veritat es que jo entre llàgrima i llàgrima em vaig intentar acomiadar de molts de vosaltres i tranquilitzar-vos com bé diu el Cèsar però, sincerament i sent realista, recordeu que jo ja plorava a l'acte de comiat...no tinc remei! (el rímmel!!)

Tot i així, cal dir que heu estat un curs que, tot i tenir-vos pocs anys, m'ho he passat molt bé amb vosaltres i, bé, perquè no dir-ho, m'heu fet plorar molt també (d'alegria clar!).

Espero, doncs, que ens vingueu a visitar per l'escola de tant en tant i a explicar-nos les batalletes del dia a dia.

Anna

PD: al final us ha acabat agradant la cançó de we not speak americano!

julia ha dit...

sisi Anna ara mateix, quan m'he llegit aquest comentari l'estava escoltant!! mira que no m'agradava eh?? jeje!!

Gràcies!! mai us oblidarem...

Anna Maria ha dit...

Hola, sóc l'Anna Maria Oms de 4t.
Tot i que no vaig poder ser a la despedida perquè estava amb els meus pares a Austria, vaig pensar molt en vosaltres.
Sou un curs amb qui he tingut molt bona relació amb molts de vosaltres.

Us trobaré molt a faltar.

Molta sort

Bones vacances

Anna Maria

ORIOL ha dit...

ADEU I A VEURE SI ENS VENIU A VEURE MÉS SOVINT AL COLE, QUE VE MÉS EL DAVID BOTIA K VOSALTRES... JEJE

ORIOL BLANCA

Luna. ha dit...

cesar jo vull tornar al cole i am tots vusaltres us trobu a falta molt a tots mai us ublidare sou una petita part d la meva vida

julia ha dit...

jo també andrea! :)