dimecres, 26 de maig del 2010

??????

6 comentaris:

Anònim ha dit...

César, això és un lleó marí del Oceanogràfic, oi?

Ai, que impacient que estic!!

No em puc esperar més!!

Èric nicolas ha dit...

cesar te pillat és la foca 342 de l'Oceanogràfic de València, sóc un geni = genís
jejejeje
dew !!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ai Cèsar, estic supernerviós per València!!

No puc esperar més, només falten tres dies!!

Wenu... Ah, Cèsar, pel dilluns hi ha una fitxa de socials (només fer l'exercici 1), perquè el Joan ho va apuntar després de que penjesis el diatari al bloc.

Adéu

julia ha dit...

Aix Erik estas fatal xdd

Cèsar jo tampoc puc aguantar méssss

carlotndfriends ha dit...

cèar aixó es una foca i em penso que em tot el seguit de fotos que has posat de valencia deu ser una foca de l'oceanografic de valencia o d'algun lloc de valencia! oi?¿?¿

Luna. ha dit...

eric tu mai no pararas de pensar en la paraula "genis" oi que no ai cesar estic molt impacient per anar a valencia i no puc esperar + explotare